Oferty pracy
Dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Słupcy ogłasza nabór na stanowisko instruktora ds. organizacji imprez w Miejskim Domu Kultury w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe,
c. staż pracy minimum 5 lata,
d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e. niekaralność sądowa za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub pokrewnej,
b) znajomość przepisów z zakresu organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej,
c) znajomość prawa samorządowego, postępowania administracyjnego oraz znajomość i umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) zdolność rozwiązywania problemów,
f) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
g) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi,
h) wykształcenie wyższe związane z pracą w jednostce kultury.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1) organizacja widowni MDK polegająca na docieraniu z informacją i ofertą kulturalną MDK do mieszkańców miasta i powiatu słupeckiego,
2) promowanie oferty kulturalnej MDK za pośrednictwem mediów,
3) dobór koncertów muzycznych i spektakli oraz kabaretów,
4) organizacja wystaw festiwali, koncertów i spektakli,
5) nadzór nad zajęciami artystycznymi prowadzonymi w MDK Słupca,
6) organizacja oferty kulturalnej w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych dla dzieci
i młodzieży,
7) pozyskiwanie środków pozabudżetowych,
8) pozyskiwanie sponsorów i mecenasów kultury,
9) podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków na przedsięwzięcia kulturalne z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz podmiotów krajowych,
10) organizowanie imprez artystycznych,
11) współpraca ze stowarzyszeniami, twórców i artystami,
12) comiesięczna dokumentacja i archiwizacja wszelkich działań MDK Słupca,
13) przygotowanie okresowych ocen analiz informacji i sprawozdań,
14) wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora.
III. Warunki pracy:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.
2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Miejsce pracy znajduje się na I piętrze budynku
4. Przewidywany termin zatrudnienia – wrzesień 2025r.
IV. Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
4. Opinie, referencje.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.
7. Kwestionariusz osobowy.
8. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Miejskiego Domu Kultury w Słupcy, ul. Traugutta 5, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko instruktora ds. organizacji imprez” w terminie do dnia 10 września 2025 r. do godz. 15.30.
2. Aplikacje, które wpłyną do MDK po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w BIP Miejskiego Domu Kultury w Słupcy https://mdkslupca.naszbip.pl/
4. Dyrektor Miejskiego Domu Kultury zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Słupcy
/-/ Honorata Łysiak
Słupca, dnia 29.08.2025 r.